Гібриди й електрокари поступово витісняють “класику”: що найчастіше купують українці в кредит

Українці дедалі активніше купують в кредит не лише традиційні авто з бензиновими чи дизельними двигунами, а й гібриди та електрокари. 

За словами Сергія Кіпоренка, керівника напряму автокредитування ГЛОБУС БАНКУ, у структурі кредитних продажів автомобілів відбулося суттєве зміщення:

  • 54% — традиційні авто з бензиновими та дизельними двигунами,
  • 27% — гібриди,
  • 22% — електрокари.

“Частка гібридів та електрокарів майже зрівнялася з класичними авто. Це вже не просто модний тренд — це структурна зміна на ринку. У перспективі 2–3 років ми очікуємо, що до 60% автокредитів припадатиме саме на ці категорії”, — зазначив експерт.

Найпопулярніші бренди серед покупців

Попит на конкретні бренди залишається сегментованим за ціною:

  • Сегмент $10–18 тис. — найбільш популярні авто: RENAULT, BYD, CITROEN, CHERY, GEELY, FIAT, JAC, GREAT WALL.
  • Сегмент $16–45 тис. — середній клас, який часто обирають через баланс “ціна-якість”: TOYOTA, RENAULT, VOLKSWAGEN, SKODA, BMW.
  • Преміум-сегмент $80–100 тис. — авто для клієнтів з вищим рівнем доходів: BMW, LEXUS, MERCEDES-BENZ, AUDI, LAND ROVER.

Як свідчать дані ГЛОБУС БАНКУ, у першому півріччі 2025 року понад 90% кредитних угод укладалися в межах партнерських програм банків, дилерів і страхових компаній. Це дозволяло клієнтам отримати вигідні умови — нижчі ставки та супутні сервіси.

“Велика частина угод — це партнерські програми, які дають змогу не тільки знизити ставку, а й отримати додаткові переваги: страхування, техобслуговування, trade-in”, — додав Сергій Кіпоренко.