Як розраховується пільговий період?
Пільговий період починається з дня виникнення заборгованості за Дозволеним овердрафтом та діє до 18:00 останнього операційного дня Банку місяця, наступного за датою виникнення заборгованості, або до моменту погашення заборгованості по Картковому рахунку в повному обсязі, що існувала на кінець попереднього розрахункового періоду. Розрахунковий період - період, з дня виникнення заборгованості за Дозволеним овердрафтом у звітному місяці до 18:00 останнього операційного дня Банку звітного місяця в якому виникла така заборгованості (п. 4.2.2.1. ПУБЛІЧНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ АТ «КБ «ГЛОБУС»)
Скільки разів можу скористатися пільговим періодом?
Необмежено. Пільговий період відкривається на кожен розрахунковий період за умови погашення заборгованості за Дозволеним овердрафтом в повному обсязі, що існувала на кінець попереднього розрахункового періоду (п. 4.2.4.1. ПУБЛІЧНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ АТ «КБ «ГЛОБУС»)
Який обов’язковий платіж необхідно сплачувати після закінчення пільгового періоду?
Після закінчення пільгового періоду клієнт сплачує мінімальний обов’язковий платіж відповідно до Тарифів. Щомісячний мінімальний платіж формується в момент нарахування процентів за користування Овердрафтом, і очікує погашення до 18:00 останнього Операційного дня Банку місяця, наступного за звітним місяцем (місяцем нарахування) (п. 4.3.1.1.2., 4.3.1.1.3. ПУБЛІЧНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ АТ «КБ «ГЛОБУС»)
Як погасити кредитний ліміт через інший банк?
Для поповнення картки в іншому українському банку, Вам потрібно буде надати такі реквізити:
- Код отримувача: ІПН отримувача
- Отримувач платежу: ПІБ отримувача
- Найменування установи банку: АТ «КБ «ГЛОБУС»
- Код Банку: 35591059
- Номер рахунку для поповнення IBAN: UA……………………….
- Призначення платежу: перерахування коштів на поповнення рахунку ПІБ отримувача, ІПН отримувача
Що робити якщо я втратив картку?
У разі викрадення або втрати картки необхідно максимально оперативно її заблокувати:
- самостійно у мобільному застосунку Globus Plus;
- або зателефонувавші до контакт-центру
Також додатково Ви можете перевипустити картку. Звернутися до банку Ви можете цілодобово за номером 0 800 300 392 (безкоштовно для дзвінків по Україні з мобільних телефонів