Дмитро Замотаєв: «ГЛОБУС БАНК продовжить практику надання додаткових бонусів своїм клієнтам»

Начальник Департаменту роздрібного бізнесу ГЛОБУС БАНКУ — про депозитні стави і не тільки.

 

Результати роботи ГЛОБУС БАНКУіз залучення депозитів фізичних осіб у 1-му кварталі 2020-го року ми оцінюємо на відмінно. Попри те, що більша частина березня вже фактично була карантинною, за перші три місяці 2020-го року Банк наростивобсяг залишків коштів на депозитних рахунках фізичних осіб на 62 млн. грн. або 6,5%. Такий приріст забезпечило виключно збільшення портфеля коштів клієнтів у національній валюті, що відповідає стратегічному вибору банку. З початку запровадження карантинних обмежень відбулося поступове сповільнення приросту коштів на депозитних рахунках, але завдяки виваженій роботі з клієнтами Банку вдалося не допустити втрати депозитного портфеля.

 

Другий квартал 2020 року проходить повністю під впливом карантинних обмежень, що матиме суттєвий вплив на діяльність банків. Усі банки в першу чергу концентруються на роботі з власними клієнтами, оскільки через обмеження пересування залучати нових доволі складно. При цьому після проходження піку карантину тренд на зниження відсоткових ставок за депозитам відновиться. За нашими прогнозами, при позитивному розвитку ситуації до кінця 2-го кварталу можливе падіння відсоткових ставок за гривневими депозитами ще на 0,5-1%. Ставки у валюті, ймовірно, залишаться без змін, адже більшість банків вже й без того пропонує клієнтам ставки до 1% річних.

 

Як соціально відповідальна установа, під часепідеміїГЛОБУС БАНК дбає про клієнтів і власних співробітників. По-перше, ми запровадили акцію «Здорові можливості». Вона надає можливість усім клієнтам у період карантину автоматично пролонгувати свій депозит без відвідування банківського відділення, щоб зайвий раз не наражати на небезпеку своє здоров'я. Після його завершення клієнт при бажанні протягом місяця матиме можливість достроково розірвати депозит без будь-яких обмежень або штрафів з боку банку.

 

По-друге, ГЛОБУС БАНК продовжить практику надання додаткових бонусів своїм клієнтам, яка особливо зарекомендувала себе у карантинні часи.

 

Також ГЛОБУС БАНК активно розвиває дистанційні канали обслуговування клієнтів. Ми вже тестуємо новий мобільний додаток Банку, який дозволить клієнтам самостійно відкривати депозитні рахунки та легко керувати ними без відвідування відділення Банку.

 

Нагадуємо, що ГЛОБУС БАНК знову потрапив у Топ-10 банків за результатами 29-го рейтингу надійності (привабливості) банківських депозитів від РА «Стандарт-Рейтинг» (Україна).