Дмитро Замотаєв: “Ми на початку шляху діджиталізаціі основних послуг і продуктів банку”

Начальник Департаменту роздрібного бізнесу ГЛОБУС БАНКУ — про нові зручні сервіси для Клієнтів.

 

Дмитро Замотаєв, Начальник Департаменту роздрібного бізнесу ГЛОБУС БАНКУ, розповів виданню maanimo.com про успіхи та плани.

 

Сьогодні ми знаходимося на початку шляху по діджиталізаціі основних послуг і продуктів банку. Торік банк сконцентрував свої зусилля на розвитку функціоналу чат-бота як зручного віддаленого помічника. За цей період нам вдалося реалізувати в чат-боті широкий спектр банківських послуг і продуктів — від класичних інформаційних послуг (найближче відділення і графік їхньої роботи, курси валюти, інформація по іпотеці, підрахунок доходу по депозиту) до складніших блоків з обслуговування і погашення кредитних карт і товарних кредитів. Наші зусилля з розвитку чат-бота як віддаленого помічника були затребувані серед наших клієнтів, що підтверджується постійно зростаючою кількістю користувачів даного сервісу (зараз це більше 8 тис. користувачів).

 

У поточній версії онлайн-банкінгу основними операціями, якими користуються клієнт, є платежі на користь юридичних осіб-партнерів банку (забудовників) та перекази між картками та рахунками клієнтів.

 

У наступному році банк планує запустити мобільний додаток, який істотно спростить роботу з банком для існуючих клієнтів, а також дозволить організувати прямі продажі продуктів особам, які поки що не є клієнтами банку. Завдання, що стоїть зараз перед банком - це створення повністю цифрової копії всіх основних банківських продуктів, що дозволить клієнтові користуватися ними протягом всього життєвого циклу, без відвідування стаціонарних відділень банку.