Олена Дмітрієва: "Ми робимо все можливе, щоб наш Клієнт міг легше пережити карантин"

ГЛОБУС БАНК іде назустріч Клієнтам.

 

"У нас велика частина портфеля – це заставні цільові кредити, іпотека та авто. Вчора почалося нове погашення, і в перший день квітня велика частина клієнтів уже погасилася. Ми такого не очікували. Всього 1% клієнтів звертаються за реструктуризацією, переважно – тіла кредиту", - сказала Перша заступниця голови правління ГЛОБУС БАНКУ під час онлайн-конференції "Які пільги отримують позичальники під час всеукраїнського карантину?", організованої "Фінансовим клубом”.

 

"Ми готові перенести на три місяці погашення тіла кредиту і продовжити на півроку термін дії кредиту, щоб клієнт міг легше пережити карантин. Відсотки ми просимо платити. І клієнти з розумінням до цього ставляться", - зазначила О.Дмітрієва.

 

Але є клієнти, які не розуміють, як платитимуть після карантину, оскільки втратили роботу. "З такими клієнтами ми пропонуємо виходити на прострочення, і коли з’явиться нова робота, то ми реструктуруємо їхній кредит. Штрафи та пені не нараховуємо", – пообіцяла вона.

 

Перша заступниця голови правління ГЛОБУС БАНКУ також зазначила, що Клієнтам банку запропонувано підвищений відсоток при автопролонгації депозитів.

 

"У нас приплив гривневих депозитів. Ми зробили акцію: додаємо 1% за автопролонгацію для гривневих депозитів. Для валютних ми цього не робимо, тому що її нікуди діти, ми її спокійно віддаємо," - розповіла О.Дмітрієва.

 

За її словами, в період карантину Клієнти забирають валютні депозити, термін яких завершився.

 

"Забирають валютні депозити за терміном. І ми це пов'язуємо з тією панікою, що немає готівкового долара на ринку. Як тільки валюта з’явиться, валютні депозити будуть перевкладатися", – прогнозує вона.

 

ГЛОБУС БАНК також поки що не планує підвищувати кредитні ставки.

 

"Ми підвищили вимоги до початкового внеску – працюємо від 40%. І маржа дозволяє кредитувати на тих умовах, що були раніше", – сказала Олена Дмітрієва.