Українці дедалі активніше купують в кредит не лише традиційні авто з бензиновими чи дизельними двигунами, а й гібриди та електрокари.
За словами Сергія Кіпоренка, керівника напряму автокредитування ГЛОБУС БАНКУ, у структурі кредитних продажів автомобілів відбулося суттєве зміщення:
“Частка гібридів та електрокарів майже зрівнялася з класичними авто. Це вже не просто модний тренд — це структурна зміна на ринку. У перспективі 2–3 років ми очікуємо, що до 60% автокредитів припадатиме саме на ці категорії”, — зазначив експерт.
Попит на конкретні бренди залишається сегментованим за ціною:
Як свідчать дані ГЛОБУС БАНКУ, у першому півріччі 2025 року понад 90% кредитних угод укладалися в межах партнерських програм банків, дилерів і страхових компаній. Це дозволяло клієнтам отримати вигідні умови — нижчі ставки та супутні сервіси.
“Велика частина угод — це партнерські програми, які дають змогу не тільки знизити ставку, а й отримати додаткові переваги: страхування, техобслуговування, trade-in”, — додав Сергій Кіпоренко.