Система INTELEXPRESS має власну мережу в Греції, Грузії, Великобританії та Італії. За допомогою власних пунктів обслуговування та партнерської мережі користувачі системи INTELEXPRESS мають можливість здійснювати перекази по всьому світу. У 2018 році система INTELEXPRESS була визнана "важливою платіжною системою" Національним Банком України. Перекази по системі здійснюються в доларах США та євро.
Відправнику або отримувачу необхідно надати паспорт або документ, що його замінює. Отримати переказ можна вже за декілька хвилин після його відправки.
Для відправлення грошового переказу необхідно:o Звернутися до найближчого пункту обслуговування
INTELEXPRESS;
o Надати паспорт або документ, що його замінює;
o Повідомити суму, валюту, країну одержання переказу, ПІБ одержувача;
o Підписати заяву на відправлення переказу та внести грошові кошти;
o Повідомити одержувачу контрольний номер переказу, який зазначений у заяві на відправлення переказу;
o
Увага! Після відправлення переказу, тільки відправник має можливість змінювати ПІБ одержувача переказу, якщо має при собі заяву на відправлення переказу, паспорт або документ, що його замінює. Зміни можливі, якщо переказ не був виплачений одержувачу.
Для отримання грошового переказу необхідно:o Звернутися до найближчого пункту обслуговування
INTELEXPRESS;
o Надати паспорт або документ, що його замінює, та повідомити контрольний номер переказу;
o Повідомити суму та валюту переказу, ПІБ відправника;
o Підписати заяву на отримання переказу;
o Отримати суму переказу у пункті обслуговування
INTELEXPRESS.
Порядок вирішення спорів між учасниками та користувачами міжнародної платіжної системи INTELEXPRESS
Претензії клієнтів розглядає та надає відповідь безпосередньо учасник міжнародної платіжної системи
INTELEXPRESS.
Для вирішення спору клієнт подає заяву учаснику, на підставі якої здійснюється відповідне розслідування. У разі необхідності клієнт надає учаснику додаткові документи, що підтверджують претензію. Учасник у разі необхідності звертається до міжнародної платіжної системи IntelExpress для вирішення претензії клієнта.
Більш детальну інформацію про систему можна отримати на
http://ua.inteliexpress.net