Іванна Погуляйко: “Globus Bonus - це не просто програма лояльності, а й своєрідний квест, в кінці якого клієнт отримує подарунок”

Начальниця управління платіжних систем і карткових продуктів ГЛОБУС БАНКУ — про бонуси для клієнтів.

 

Глобус Банк прагне, щоб кожному нашому клієнту було не тільки зручно і безпечно, а й вигідно користуватися платіжною карткою. Ми пропонуємо їм кешбек у вигляді бонусів. Цей привабливий інструмент ми реалізували за допомогою власної програми лояльності GlobusBonus, яка дає можливість кожному клієнту отримувати 10% -у знижку у вигляді бонусів від вартості будь-якого товару або послуг, придбаних за допомогою картки Глобус банку. 10 гривень покупки = 1 бонус.

 

Інакше кажучи, це не просто програма лояльності, а й своєрідний квест, в кінці якого клієнт отримує подарунок з величезного каталогу програми тільки за те, що розраховується карткою від Глобус Банку. Або електронний сертифікат на покупку товарів в найбільших онлайн і офлайн торгових мережах України.

 

Але і це ще не все. Globus Bonus - це також благодійна платформа, яка дозволяє перераховувати Бонуси Добра на добрі справи. На сайті програми лояльності GlobusBonus кожен може з легкістю ДАРУВАТИ ДОБРО буквально в один клік. Наша програма лояльності GlobusBonus інтегрована з першої в Україні автоматизованою онлайн-платформою для обміну бонусів на спільну благодійність «Япомога». Ви напевно чули про один з їх найбільш вдалих і популярних проектів - Япомогабокс, спеціальний автомат, за допомогою якого можна утилізувати пластикові пляшки і годувати бездомних тварин. Глобус Банк як соціально відповідальна організація свідомо увійшов в цей проект і буде продовжувати в подальшому розвивати співробітництво з «Япомогою».

 

Ми не обмежуємо і не ставимо клієнта перед вибором, де і як розраховуватися карткою. У нашій програмі лояльності GlobusBonus особливих лімітів немає - чим частіше клієнт платить карткою і більше витрачає, тим більше він заробляє бонусів. Ми намагаємося задовольнити будь-які смаки.

 

Кешбек в Україні стає все більш популярним. Користуватися ним дуже вигідно, тому що у виграші залишаються всі. Для банку це можливість отримати лояльність клієнтів, а також збільшити частку безготівкових операцій. Для клієнта це можливість отримати справжній подарунок або сертифікат, а в нашому випадку - ще й надати допомогу тим, хто її потребує.