Комплаєнс

АТ «КБ «ГЛОБУС» використовує корпоративні цінності для побудови ефективної системи комплаєнс-контролю та вимагає від усіх працівників повсякчасно діяти чесно, сумлінно та дотримуватись вимог чинного законодавства та нормативно-правових актів України, внутрішніх документів Банку та етичних норм.

Кодекс корпоративної етики

У Банку затверджений один з основних документів у сфері управління комплаєнс-ризиком – Кодекс корпоративної етики. Кодекс корпоративної етики є системою професійних і морально-етичних цінностей, що закріплює перелік внутрішніх принципів та стандартів, які визначають етичні норми  і правила корпоративної поведінки працівників Банку та сприяє їх об'єднанню в єдину команду, створюючи умови для динамічного розвитку Банку.

Кодекс корпоративної етики Банку розроблений на підставі загальновизнаних принципів і норм законодавства України, міжнародного права та внутрішньобанківських документів, і поширюється на всіх без виключення працівників Банку незалежно від займаних ними посад та їх посадових обов’язків.


Конфлікт інтересів

Конфлікт інтересів - наявні та потенційні суперечності між особистими інтересами і посадовими чи професійними обов'язками особи, що можуть вплинути на добросовісне виконання нею своїх повноважень, об'єктивність та неупередженість прийняття рішень.

Врегулювання питань, пов’язаних з конфліктом інтересів, у Банку  регламентує Політика запобігання, виявлення та управління конфліктами інтересів, яка визначає ключові принципи і вимоги Банку до процесів протидії вчинкам персоналу і третіх осіб, що здійснюються для отримання особистої вигоди, несуть фінансові наслідки та репутаційні ризики для Банку.


Дотримання законодавства України в сфері протидії корупції

Банк категорично проти будь-яких спроб підкупу та хабарництва з метою отримання конкурентних переваг/благ. Не допускається вручення та отримання будь-яких подарунків чи послуг (фінансових чи інших переваг, таких як подарунки, кредит, застава, будь-яка пропозиція щодо надання кредиту, знижки, розваги, послуги, бонуси/пільги, пропозиція роботи, туристичні путівки, тощо) від ділових партнерів та третіх осіб, які протирічать нормам чинного законодавства України, Кодексу корпоративної етики Банку та можуть бути інтерпретовані як оплата за конкретні послуги чи необ’єктивне прийняте рішення. 

На досягнення цілей боротьби з корупцією АТ «КБ «ГЛОБУС» розроблена Антикорупційна програма, яка визначає основні вимоги, спрямовані на запобігання корупції та дотримання Банком чинного законодавства України в сфері протидії корупції.


Інформування про порушення

З метою забезпечення дотримання норм Кодексу корпоративної етики, правил внутрішнього трудового розпорядку та підтримки корпоративних цінностей Банку, а також з метою мінімізації репутаційного ризику в Банку затверджена Політика інформування про неприйнятну поведінку.


Якщо Ви стали свідком подій, які можуть свідчити про неприйнятну поведінку, в тому числі порушення етичних норм, конфлікт інтересів, використання інсайдерської інформації, розкрадання або використання майна Банку в особистих цілях, корупцію та/або підкуп працівників Банку («хабарі», «відкати»), домагання, дискримінацію, порушення у сфері фінансового моніторингу, порушення законодавства, які можуть нашкодити інтересам клієнтів та/або Банку, а також про переслідування осіб, які повідомили про такі порушення, Ви можете повідомити про це Службу комплаєнс Банку:

  1. Через гарячу лінії довіри за номером: +38(044) 364-72-60, а також внутрішнім номером для працівників Банку: 73-08;
  2. За допомогою гарячої лінії служби підтримки Банку (повідомлення для Служби комплаєнс): 0-800-300-392 (цілодобово);
  3. Електронним листом на поштову скриньку: compliance@globusbank.com.ua або vbiyenko@globusbank.com.ua;
  4. Поштовим листом на адресу: 04073, Україна, Київ, пр. Куренівський, будинок 19/5 з поміткою в полі отримувач «особисто Голові Правління/керівнику Служби комплаєнс/керівнику Служби внутрішнього аудиту/керівнику Департаменту безпеки»;
  5. Заповнивши форму повідомлення (у т. ч. анонімного) на цій сторінці сайту Банку.

Повідомити службу комплаєнс

Для ефективного розслідування події, що зазначена у Вашому повідомленні, радимо Вам вказати в повідомленні наступну інформацію:

  • сторони конфлікту або особи, за участю яких відбулась подія;
  • інша інформація, яка може допомогти у вирішенні проблеми(можливі докази);
  • час та місце події;
  • суть повідомлення (викладення відомих Вам фактів);
  • контакти для зворотного зв’язку.
Звертаємо Вашу увагу

Анонімність повідомлення автоматично виключає можливість надання зворотної інформації про результати розгляду повідомлення, ускладнює, а в деяких випадках унеможливлює проведення розслідування.

Звертаємо додатково Вашу увагу, що канал за яким Ви надаєте повідомлення до Служби комплаєнс, не призначений для отримання консультацій про продукти Банку, надання дистанційних послуг або обробки клієнтських скарг і зауважень.

Щодо претензій з якості обслуговування у Банку (крім випадків порушення етичної поведінки в роботі з клієнтами) Вам необхідно перейти на сторінку ЗВЕРНЕННЯ ГРОМАДЯН: https://globusbank.com.ua/ua/zvernennia-hromadian.html.