Консьєрж-сервіс вiд ГЛОБУС БАНКУ реально допомагає

Звертайтеся!

 

Через пандемію коронавірусу чимало наших співвітчизників потрапили у складні ситуації за кордоном. Повернення додому стало справжнім випробуванням. Скасовані рейси, обмеження пересування, закриті кордони.

 

Днями з такою ситуацією зіткнулися родичі наших клієнтів – власників Platinum MasterCard®, зокрема діти, що навчалися за кордоном, та літні батьки, що перебували у Сполучених Штатах і Латвії.

 

На допомогу прийшов консьєрж-сервіс ГЛОБУС БАНКУ.

 

Сотні дзвінків на перевантажені "гарячі лінії" десятків авіакомпаній, ретельний підбір непрямих рейсів, організація трансферу і оплати квитків в онлайні. Швидко, спокійно, професійно. З розумінням своєї особливої відповідальності у ці непрості часи.

 

Українці повернулися додому, до своїх рідних та близьких.

 

Консьєрж-сервіс від ГЛОБУС БАНКУ знає свою справу і завжди готовий прийти на виручку.

 

Детальніше про наші послуги для Клієнтів тут