Увага! Відправка переказів з України по системі тимчасово недоступна згідно з постановою НБУ "Про роботу банківської системи в період запровадження воєнного стану" від 24.02.2022 р. N18.
MoneyGram Payment Systems, Inc. (адреса платіжної організації: 1550 Utica Avenue South, Suite 8020 Minneapolis, MN 55416 USA) – один зі світових лідерів у галузі грошових переказів, що налічує більше ніж 350 тисяч пунктів обслуговування у 200 країнах світу.
Грошові перекази MoneyGram – це зручно, швидко та надійно. Отримати або відправити грошовий переказ можливо у будь-якій країні світу, де є
пункт обслуговування системи MoneyGram.
Відправнику або отримувачу необхідно надати паспорт або документ, що його замінює. Отримати переказ можна вже за декілька хвилин після його відправки. Надісланий переказ у міжнародній платіжній системі MoneyGram доступний до виплати протягом 45 календарних днів з дати відправлення переказу.
Для відправлення грошового переказу необхідно:
- Звернутися до найближчого пункту обслуговування MoneyGram;
- Надати паспорт або документ, що його замінює;
- Повідомити суму, валюту, країну одержання переказу, ПІБ одержувача;
- Підписати заяву на відправлення переказу та внести грошові кошти;
- Повідомити одержувачу контрольний номер переказу, який зазначений у заяві на відправлення переказу;
- Увага! Після відправлення переказу, тільки відправник має можливість змінювати ПІБ одержувача переказу, якщо має при собі заяву на відправлення переказу, паспорт або документ, що його замінює. Зміни можливі, якщо переказ не був виплачений одержувачу.
Для отримання грошового переказу необхідно:
- Звернутися до найближчого пункту обслуговування MoneyGram;
- Надати паспорт або документ, що його замінює, та повідомити контрольний номер переказу;
- Повідомити суму та валюту переказу, ПІБ відправника;
- Підписати заяву на отримання переказу;
- Отримати суму переказу у пункті обслуговування MoneyGram.
Види валют переказу міжнародної платіжної системи MoneyGram, послуги за якою надаються у Банку
Назва платіжної системи |
Відправлення переказу |
Отримання переказу |
У межах України |
За кордон |
У межах України |
З-за кордону |
UAH |
USD |
EUR |
RUB |
UAH |
USD |
EUR |
RUB |
UAH |
USD |
EUR |
RUB |
UAH |
USD |
EUR |
RUB |
MoneyGram |
|
|
|
|
|
+ |
+ |
|
+ |
|
|
|
+ |
+ |
+ |
|
Порядок вирішення спорів між учасниками та користувачами міжнародної платіжної системи MoneyGramПретензії клієнтів розглядає та надає відповідь безпосередньо учасник міжнародної платіжної системи MoneyGram.
Для вирішення спору клієнт подає заяву учаснику, на підставі якої здійснюється відповідне розслідування. У разі необхідності клієнт надає учаснику додаткові документи, що підтверджують претензію. Учасник у разі необхідності звертається до міжнародної платіжної системи MoneyGram для вирішення претензії клієнта.
Термін вирішення спорів визначається учасником, відповідно до затверджених правил міжнародної платіжної системи MoneyGram. Загальний термін вирішення питань, зазначених у заяві клієнта, не може перевищувати 45 днів.
Щоб отримати детальну інформацію про міжнародну платіжну систему
moneygram.ua.Як отримати кошти за допомогою MoneyGram Знайти найближчий пункт MoneyGram Питання, що задаються найчастіше