Порядок погашення споживчих кредитів (кредити на товари, кредити готівкою, кредитні картки):

З метою дотримання протиепідемічних заходів, ГЛОБУС БАНК надає можливість погашати споживчий кредит за допомогою безкоштовних дистанційних сервісів:

                                 Оплати кредиткою безкоштовно

  • За допомогою Чат-бота Банку, доступного в додатках Messenger (по пошуку Глобус Банк) і Telegram (@GLOBUSBANK_bot). Використовуючи меню послуг «Кредит – Платіж по кредиту», можна дізнатися, як суму обов'язкового платежу за споживчим кредитом, так і суму для повного погашення кредиту, і легко провести оплату за допомогою технології Masterpass.

Всі інші канали погашення також доступні, детальніше

 


Звертаємо Вашу увагу, що згідно з Законом України №533-ІХ були скасовані штрафи і пеня за прострочення платежів за споживчими кредитами. Згідно з Законом, при виникненні труднощів з погашенням кредиту, Ви можете розраховувати на:

  • Відсутність штрафу або пені за прострочення платежу у період дії карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України на всій території України з метою запобігання поширенню на території України коронавірусної хвороби COVID-19, або/та у тридцятиденний строк після дня завершення дії такого карантину
  • Відсутність санкцій у вигляді штрафу або підвищеної процентної ставки в разі невиконання зобов'язань по обслуговуванню кредитного договору у період дії карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України на всій території України з метою запобігання поширенню на території України коронавірусної хвороби COVID-19, або/та у тридцятиденний строк після дня завершення дії такого карантину


Одночасно, Закон не звільняє позичальників від інших зобов'язань по обслуговуванню кредиту, а саме:

  • Виплачувати кредит
  • Виплачувати відсотки за користування кредитом
  • Виплачувати комісії та інші платежі, передбачені кредитним договором (за винятком неустойки та штрафних санкцій)

У разі відсутності у Вас можливості виконати зобов'язання по кредиту (сплатити обов'язковий щомісячний платіж) у зв'язку зі скрутним фінансовим становищем, Банк може розглянути питання щодо надання кредитних канікул, тобто відстрочення сплати платежів по кредиту на індивідуальних умовах.

Для подачі заявки на оформлення кредитних канікул необхідно написати лист на офіційну електронну пошту Банку: info@globusbank.com.ua з темою листа "Кредитні канікули" та з обов'язковим зазначенням в листі вашого ПІБ, ідентифікаційного номеру, номеру кредитного договору та причини, що спричинила у вас фінансові труднощі по оплаті кредиту або звернутися в Чат-бот Банку у додатку Messenger (в пошуку Глобус Банк) або Telegram (у пошуку @GLOBUSBANK_bot) та викликати меню "Зв'язатися з оператором".

Якщо у Вас відсутній доступ до інтернету Ви можете зателефонувати до контакт-центру Банку за номером 0 800 300 392 та залишити заявку на оформлення кредитних канікул.

У разі прийняття Банком рішення щодо надання кредитних канікул протягом 3-х робочих днів Вам надійде відповідь з умовами оформлення кредитних канікул або менеджер Банку зв'яжеться з Вами для надання додаткової інформації.


Що потрібно знати:

  • Загальна сума щомісячного платежу не зменшується – Клієнт повинен оплатити його повністю
  • Від сплати обов'язкових платежів позичальники не звільняються, їх потрібно сплатити і краще зробити це вчасно – з 1 по 10-е число щомісяця
  • За умови відсутності оплати щомісячного платежу або його часткової оплати у період дії карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України на всій території України з метою запобігання поширенню на території України коронавірусної хвороби COVID-19, або/та у тридцятиденний строк після дня завершення дії такого карантину, неоплачена частина буде винесена на прострочення
  • Ігнорування своєчасного внесення платежу призводить до збільшення суми подальшого платежу і накладає відбиток на Вашу кредитну історію