Програма лояльності "Здорові можливості"

Шановний Клієнт!

Можливо, термін розміщення коштів на Вашому депозитному рахунку закінчується саме в період дії карантину, а Ви дотримуєтеся самоізоляції і не бажаєте відвідувати відділення банку. Водночас, Ви прагнете отримати додаткові кошти від розміщення депозиту.

У цьому випадку ГЛОБУС БАНК пропонує Вам увімкнути функцію автопролонгації депозиту, зателефонувавши до Вашого відділення або до Контакт-центру за телефоном 0 800 300 392.

Також до Ваших послуг наш чат-бот!

Знайдіть у пошуку Глобус БанкMessenger) або GLOBUSBANK_botTelegram)

А ГЛОБУС БАНК, у свою чергу, надає Вам можливість дострокового припинити дію депозитного договору протягом місяця після закінчення карантину. З повним збереженням всіх нарахованих відсотків!

Будьте здорові!