Для отримання грошового переказу необхідно:
o Звернутися до найближчого пункту обслуговування RIA;
o Надати паспорт або документ, що його замінює, та повідомити контрольний номер переказу;
o Повідомити суму та валюту переказу, ПІБ відправника;
o Підписати заяву на отримання переказу;
o Отримати суму переказу у пункті обслуговування RIA.
Види валют переказу міжнародної платіжної системи RIA, послуги за якою надаються у Банку
Назва платіжної системи | Відправлення переказу | Отримання переказу | ||||||||||||||
У межах України | За кордон | У межах України | З-за кордону | |||||||||||||
UAH | USD | EUR | RUB | UAH | USD | EUR | RUB | UAH | USD | EUR | RUB | UAH | USD | EUR | RUB | |
RIA | + | + | + | + | |
Порядок вирішення спорів між учасниками та користувачами міжнародної платіжної системи RIA
Претензії клієнтів розглядає та надає відповідь безпосередньо учасник міжнародної платіжної системи RIA.
Для вирішення спору клієнт подає заяву учаснику, на підставі якої здійснюється відповідне розслідування. У разі необхідності клієнт надає учаснику додаткові документи, що підтверджують претензію. Учасник у разі необхідності звертається до міжнародної платіжної системи RIA для вирішення претензії клієнта.
Термін вирішення спорів визначається учасником, відповідно до затверджених правил міжнародної платіжної системи RIA. Загальний термін вирішення питань, зазначених у заяві клієнта, не може перевищувати 45 днів.
Більш детальну інформацію можливо отримати, натиснувши на riafinancial.com.