Увага! Відправка переказів з України по системі тимчасово недоступна згідно з постановою НБУ "Про роботу банківської системи в період запровадження воєнного стану" від 24.02.2022 р. N18.



alt      Корпорація CONTINENTAL EXCHANGE SOLUTIONS, INC. (адреса платіжної організації: 7001 Village Drive, Suite 200 Buena Park, California 90621 USA) – третя за величиною у світі система грошових переказів для фізичних осіб. Компанія входить до групи Euronet Worldwide та налічує понад 500 тисяч пунктів обслуговування у 165 країнах світу..

Відправлення та виплата грошових коштів за кордон здійснюється в євро, доларах США миттєво. Надісланий переказ в міжнародній платіжній системі RIA доступний до виплати протягом 30 календарних днів з дати відправлення переказу.

Для відправлення грошового переказу необхідно:
o Звернутися до найближчого пункту обслуговування RIA;
o Надати паспорт або документ, що його замінює;
o Повідомити суму, валюту, країну одержання переказу, ПІБ одержувача;
o Підписати заяву на відправлення переказу та внести грошові кошти;
o Повідомити одержувачу контрольний номер переказу, який зазначений у заяві на відправлення переказу;
o Увага! Після відправлення переказу, тільки відправник має можливість змінювати ПІБ одержувача переказу, якщо має при собі заяву на відправлення переказу, паспорт або документ, що його замінює. Зміни можливі, якщо переказ не був виплачений одержувачу.

Для отримання грошового переказу необхідно:
o Звернутися до найближчого пункту обслуговування RIA;
o Надати паспорт або документ, що його замінює, та повідомити контрольний номер переказу;
o Повідомити суму та валюту переказу, ПІБ відправника;
o Підписати заяву на отримання переказу;
o Отримати суму переказу у пункті обслуговування RIA.

Види валют переказу міжнародної платіжної системи RIA, послуги за якою надаються у Банку


Назва платіжної системи Відправлення переказу Отримання переказу
У межах України За кордон У межах України З-за кордону
UAH USD EUR RUB UAH USD EUR RUB UAH USD EUR RUB UAH USD EUR RUB
RIA           + +             + +  


Порядок вирішення спорів між учасниками та користувачами міжнародної платіжної системи RIA
Претензії клієнтів розглядає та надає відповідь безпосередньо учасник міжнародної платіжної системи RIA.

Для вирішення спору клієнт подає заяву учаснику, на підставі якої здійснюється відповідне розслідування. У разі необхідності клієнт надає учаснику додаткові документи, що підтверджують претензію. Учасник у разі необхідності звертається до міжнародної платіжної системи RIA для вирішення претензії клієнта.

Термін вирішення спорів визначається учасником, відповідно до затверджених правил міжнародної платіжної системи RIA. Загальний термін вирішення питань, зазначених у заяві клієнта, не може перевищувати 45 днів.

Більш детальну інформацію можливо отримати, натиснувши на riafinancial.com.



Ліміти грошових переказів

Умови переказів

Точки обслуговування RIA