RIA

 

АТ «КБ «ГЛОБУС» є прямим учасником міжнародної платіжної системи «RIA», дата включення до Реєстру платіжної інфраструктури 02.11.2016 року

«RIA»   третя за величиною у світі система грошових переказів для фізичних осіб. Найменування оператора: CONTINENTAL EXCHANGE SOLUTIONS, INC., місцезнаходження: Сполучені Штати Америки. Компанія налічує понад 500 тис. пунктів обслуговування у 160 країнах світу. Виплата коштів із-за кордону здійснюється в євро та доларах США миттєво.

Надіслані кошти за платіжною операцією по міжнародній платіжній системі RIA доступні у будь-якому відділенні Банку Глобус.

 

Для відправлення грошового переказу необхідно:
o Звернутися до найближчого пункту обслуговування RIA;
o Надати паспорт або документ, що його замінює;
o Повідомити суму, валюту, країну одержання переказу, ПІБ одержувача;
o Підписати заяву на відправлення переказу та внести грошові кошти;
o Повідомити одержувачу контрольний номер переказу, який зазначений у заяві на відправлення переказу;
o Увага! Після відправлення переказу, тільки відправник має можливість змінювати ПІБ одержувача переказу, якщо має при собі заяву на відправлення переказу, паспорт або документ, що його замінює. Зміни можливі, якщо переказ не був виплачений одержувачу.

Для отримання грошового переказу необхідно:
o Звернутися до найближчого пункту обслуговування RIA;
o Надати паспорт або документ, що його замінює, та повідомити контрольний номер переказу;
o Повідомити суму та валюту переказу, ПІБ відправника;
o Підписати заяву на отримання переказу;
o Отримати суму переказу у пункті обслуговування RIA.


Користувачами системи RIA є фізичні особи – резиденти та нерезиденти.


Види валют переказу міжнародної платіжної системи RIA, послуги за якою надаються у Глобус Банку

Назва платіжної системи Відправлення переказу Отримання переказу
У межах України За кордон У межах України З-за кордону
UAH USD EUR UAH USD EUR UAH USD EUR UAH USD EUR
RIA                     + +


Порядок вирішення спорів між учасниками та користувачами міжнародної платіжної системи RIA
Претензії клієнтів розглядає та надає відповідь безпосередньо учасник міжнародної платіжної системи RIA.

Для вирішення спору клієнт подає заяву учаснику, на підставі якої здійснюється відповідне розслідування. У разі необхідності клієнт надає учаснику додаткові документи, що підтверджують претензію. Учасник у разі необхідності звертається до міжнародної платіжної системи RIA для вирішення претензії клієнта.

Термін вирішення спорів визначається учасником, відповідно до затверджених правил міжнародної платіжної системи RIA. Загальний термін вирішення питань, зазначених у заяві клієнта, не може перевищувати 45 днів.

Більш детальну інформацію можливо отримати, натиснувши на riafinancial.com.

Увага! Відправка переказів з України за кордон по системі Western Union тимчасово недоступна згідно з постановою НБУ "Про роботу банківської системи в період запровадження воєнного стану" від 24.02.2022 р. N18.




Точки обслуговування RIA