Сергій Мамедов: "Побоювання, які в нас були з обслуговування кредитів, не підтвердилися"

Голова Правління ГЛОБУС БАНКУ розповів, як українці обслуговували кредити у коронакризу.

 

Про це Голова Правління ГЛОБУС БАНКУ розповів у ході круглого столу "Як карантин вплинув на сегмент споживчого кредитування", проведеного "Фінансовим клубом".

 

За словами С. Мамедова, з початком пандемії і запровадження суворого карантину клієнти швидко зорієнтувалися, а багато хто навіть прискорив погашення кредитів.

 

"Приріст кредитів з простроченням понад 90 днів у нас змінився на 1 процентний пункт. За іпотекою було 0,5%, а зараз виходимо на 2%. Як для нас, то цей показник дуже гарний", – зазначив він.

 

Банкір розповів, як у коронакризу українці обслуговували кредити на купівлю побутової техніки.

 

"Найкраще обслуговування товарних кредитів у Київській, Сумській і Львівській областях. Найгірше – в Чернівецькій, Вінницькій та Закарпатській. Найбільша частка в простроченні у клієнтів віком 40-45 років. При цьому у віці до 25 років обслуговування ідеальне", – похвалився Сергій Мамедов.