Тепер зв'язатися з Контакт-центром Банку «ГЛОБУС» можна за допомогою Skype.

Для зручності своїх клієнтів Банк «ГЛОБУС» реалізував можливість зв'язку з Контакт-центром за допомогою програми Skype. Особливо це актуально для тих, хто часто буває за кордоном, адже Skype-дзвінки можна здійснювати з будь-якої точки світу, де є Інтернет або доступ до Wi-Fi.

«Ні для кого не секрет, що дзвінки з мобільних телефонів з-за кордону на порядок дорожче, ніж дзвінки через мережу Інтернет. Тому, дотримуючись основного принципу, яким завжди керується Банк «ГЛОБУС» - клієнт повинен отримати максимум необхідної йому інформації в зручній для нього формі, фахівцями Банку був розроблений новий сервіс з надання консультацій клієнтам за допомогою програми Skype», - прокоментував Заступник Голови Правління ПАТ «КБ «ГЛОБУС» Сергій Коцупатрий.

За його словами, тепер, перебуваючи в будь-якій точці світу, де є доступ до мережі Інтернет або Wi-Fi, можна оперативно отримати детальну консультацію про умови надання банківських послуг та порядок їх отримання, про залишок коштів на рахунку, а в разі необхідності, і заблокувати банківську карту.

Варто відзначити, що у випадку, якщо дзвінки здійснюються з комп'ютера або зі смартфону, то вони будуть безкоштовними, клієнту оплатити потрібно буде лише послуги Інтернет-провайдера.

Зателефонувати до Контакт-центру через програму Skype  можна через сайт Банку http://www.globusbank.com.ua.

Нагадаємо також, що зв'язатися з фахівцями Контакт-центру Банку «ГЛОБУС» можна:
  • За телефоном: 044-392-00-00;
  • По мережі Skype: набравши Skype-ім'я: globusbank;
  • За допомогою електронної пошти: info@globusbank.com.ua;
  • Заповнивши спеціальну форму зворотного зв'язку на сайті:
http://www.globusbank.com.ua/zadat_vopros_spetsialistu_banka.html


Звертаємо Вашу увагу, що час роботи Контакт-центру ПАТ «КБ «ГЛОБУС»
з 9:00 до 20:00 у будні, а також в суботу - з 9:00 до 14:00.