До уваги клієнтів! Зміни в графіку роботи контакт-центру Банку «ГЛОБУС»!

З 15 червня змінено графік роботи відділу інформаційного обслуговування клієнтів.

Відтепер контакт-центр працюватиме з понеділка по суботу з 09:00 до 21:00, в неділю інформаційний центр працює з 09:00 до 14:00.

 

В інший час всі без виключення дзвінки переадресовуються на спеціалістів платіжної системи УкрКарт, які допоможуть Вам вирішити термінові питання, пов‘язані, наприклад, з компрометацією або втратою картки, а саме: заблокувати/розблокувати карту.

 

Нагадаємо, отримати будь-яку інформацію щодо діяльності Банку «ГЛОБУС», роботи його відділень, послуг та умов, можна, зателефонувавши за номером (044) 392-00-00. Окрім того, нагадуємо, що дзвінки в контакт-центр можна здійснювати й з допомогою Skype. Логін - globusbank. Наші спеціалісти завжди готові допомогти Вам у вирішенні Ваших фінансових питань.