Western Union


АТ «КБ «ГЛОБУС» є учасником міжнародної платіжної системи «Western Union», дата включення до Реєстру платіжної інфраструктури 09.02.2024 року

Western Union має більше ніж 500 тисяч пунктів обслуговування у 200 країнах світу.
Найменування оператора: Western Union Financial Services, Inc./ Western Union Network, Франція.

Платіжна операція по системі Western Union зазвичай здійснюється протягом 10-15 хв. Отримати кошти за платіжною операцією Western Union можливо у будь-якому відділенні Банку Глобус. Перевищення суми виплат, законодавчі або інші обмеження можуть призвести до затримання транзакції.

 

Для відправлення грошового переказу необхідно:
o Звернутися до найближчого пункту обслуговування Western Union;
o Надати паспорт або документ, що його замінює;
o Повідомити суму, валюту, країну одержання переказу, ПІБ одержувача;
o Підписати заяву на відправлення переказу та внести грошові кошти;
o Повідомити одержувачу контрольний номер переказу, який зазначений у заяві на відправлення переказу.

Для отримання грошового переказу необхідно:
o Звернутися до найближчого відділення Глобус Банку - пункту Western Union;
o Надати паспорт або документ, що його замінює, та повідомити контрольний номер переказу;
o Повідомити суму та валюту переказу, ПІБ відправника;
o Підписати заяву на отримання переказу;
o Отримати суму переказу у пункті обслуговування Western Union.

Користувачами системи Western Union є фізичні особи – резиденти та нерезиденти.

Види валют переказів міжнародної платіжної системи Western Union, послуги по якій надаються в Банку

Назва платіжної системи Відправлення переказу Отримання переказу
У межах України За кордон У межах України З-за кордону
UAH USD EUR UAH USD EUR UAH USD EUR UAH USD EUR
Western Union                   + + +


Порядок вирішення спорів між учасниками та користувачами міжнародної платіжної системи Western Union

Претензії клієнтів розглядає та надає відповідь безпосередньо учасник міжнародної платіжної системи Western Union.

Для вирішення спору клієнт подає заяву учаснику, на підставі якої здійснюється відповідне розслідування. У разі необхідності клієнт надає учаснику додаткові документи, що підтверджують претензію. Учасник у разі необхідності звертається до міжнародної платіжної системи Western Union для вирішення претензії клієнта.

Термін вирішення спорів визначається учасником, відповідно до затверджених правил міжнародної платіжної системи Western Union. Загальний термін вирішення питань, зазначених у заяві клієнта, не може перевищувати 45 днів.

Більш детальну інформацію можливо отримати на westernunion.com/ua.

Увага! Відправка переказів з України за кордон по системі Western Union тимчасово недоступна згідно з постановою НБУ "Про роботу банківської системи в період запровадження воєнного стану" від 24.02.2022 р. N18.