Ми дотримуємось норм чинного законодавства України, небайдужі до Ваших прав та зацікавлені у вирішенні поставлених Вами питань.
В зв'язку з цим вважаємо за потрібне повідомити Вас, що з метою вдосконалення роботи Банку зі зверненнями пропонуємо викладати їх у письмовому вигляді на спеціальному бланку, який Ви зможете роздрукувати самостійно.
На цій сторінці Ви також зможете знайти корисну інформацію щодо порядку розгляду Банком звернень клієнтів.
У разі необхідності, Ви також маєте право на звернення до Національного банку України щодо вирішення порушених у зверненні питань, уключаючи випадки, якщо Банк не надав відповідь на звернення в установлений законодавством України термін для розгляду звернень або отримана відповідь Вас не задовольнила.
Порядок розгляду звернень клієнтів фінансових установ Національним Банком України оприлюднено на офіційному сайті НБУ за посиланням https://bank.gov.ua/ua/consumer-protection.
Також повідомляємо, що звернення до Банку або Національного банку не позбавляє Вас права на звернення до суду відповідно до законодавства України за захистом своїх прав та інтересів.