Кредитний калькулятор
Кредитна програма*:
Важливо! Дані розрахунки орієнтовні. Точні розрахунки надаються при оформленні кредиту за умовами обраного продукту і підписанні договору.
Оформлення кредиту
Канали погашення
  • у мобільному додатку GlobusPlus, завантажуй в App Store або Google Play
  • на сайті Банку у розділі “Погашення споживчих кредитів” 
  • через чат-бот ГЛОБУС БАНКУ (в додатку MessengerViber за пошуком "Глобус Банк" або у додатку Telegram за пошуком "@GLOBUSBANK_bot")
  • у будь-якому відділенні ГЛОБУС БАНКУ
  • у будь-якому відділенні АТ ”Ощадбанк”
Поширені питання
Як отримати довідку про закриття кредиту?
Ви можете отримати Довідку про закриття кредиту самостійно, за допомогою мобільного додатку GlobusPlus, завантаживши додаток в App Store або Google Play, або звернутись в Чат-бот ГЛОБУС БАНКУ (в додатку Messenger, Viber за пошуком "Глобус Банк" або у додатку Telegram за пошуком "@GLOBUSBANK_bot") або за номером контакт-центру Банку: 0 800 300 392 (цілодобово) та замовити довідку про закриття кредиту.
Як дізнатися щомісячний платіж або суму повного погашення кредиту
Ви можете дізнатись суму платежу або суму до повного погашення кредиту в мобільному додатку GlobusPlus, в Чат-боті ГЛОБУС БАНКУ (в додатку Messenger, Viber за пошуком "Глобус Банк" або у додатку Telegram за пошуком "@GLOBUSBANK_bot") на сайті Банку у розділі "Погашення споживчих кредитів", в терміналах самообслуговування, EasyPay, City24 та за номером контакт-центру Банку: 0 800 300 392 (цілодобово)
Як оформити кредит?
Ви можете звернутись до будь-якого магазину-партнерів, обрати товар та оформити кредит, або завантажити мобільний додаток GlobusPlus в App Store або Google Play та отримати доступний ліміт на оформлення послуги "Оплата частинами" в доступних магазинах-партнерах, детальніше за посиланням.
Як відмовитись від кредиту?
Вам необхідно звернутись до магазину-партнера, де придбали товар у кредит, та повернувши товар написати заяву про повернення товару у строк до 14 днів від дати оформлення кредиту. Заяву надати працівнику магазину, для подальшої передачі її до ГЛОБУС БАНКУ. У разі, якщо Ви ще не отримати товар, придбаний у кредит, Ви можете зателефонувати на гарячу лінію магазина-партнера та відмовитись від кредиту.
Чи є мобільний додаток, в якому можна контролювати заборгованість та здійснювати погашення кредиту?
Так, погашати кредит без комісії та контролювати заборгованість за кредитом онлайн, можна в мобільному додатку GlobusPlus, завантажуй додаток в App Store або Google Play детальніше за посиланням
Коли сплачувати щомісячний платіж?
Якщо Ви оформили кредит на товари до 01.02.2021р. включно, Вам необхідно сплачувати щомісячний платіж не пізніше 10 числа кожного місяця.

Якщо Ви оформили кредит на товари з 02.02.2021р., Вам необхідно сплачувати щомісячний платіж кожного місяця не пізніше дати платежу, визначеного графіком погашення. Зазвичай, число, що визначає дату платежу ідентичне числу оформлення кредитного договору.

Ми рекомендуємо сплачувати свої платежі щонайменше за 3 робочі дні до встановленої дати.

Якщо Ви не пам'ятаєте дату платежу по кредиту, Ви можете знайти її в мобільному додатку GlobusPlus (завантажуйте додаток в App Store або Google Play детальніше за посиланням), в Чат-боті ГЛОБУС БАНКУ за викликом оператора (в додатку Messenger, Viber за пошуком "Глобус Банк" або у додатку Telegram за пошуком "@GLOBUSBANK_bot") або за номером контакт-центру Банку: 0 800 300 392 (24/7).

Чи є штрафні санкції за несвоєчасне погашення щомісячного платежу по кредиту?
Так, штрафні санкції за порушення строків погашення щомісячного платежу по кредиту становить 200 грн. (за кожне таке порушення). Інформація щодо припинення нарахування штрафних санкцій за прострочення платежів по споживчим кредитам у період дії карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України на всій території України з метою запобігання поширенню на території України коронавірусної хвороби COVID-19 розміщена за посиланням
Що таке пільговий період по кредиту?
В пільговий період відсутня плата по комісії за управління кредитом (щомісячна комісія)
Що включає в себе сервіс СМС-інформування?
Сервіс смс-інформування – це послуга Банку щодо направлення електронних повідомлень на номер мобільного (фінансового) телефону, що включає в себе інформування про сплату щомісячного платежу за кредитом, про стан заборгованості за кредитом, про здійснені платежі в рахунок погашення кредиту та надання довідки про закриття кредиту в електронному вигляді за запитом клієнта.

Вартість сервісу смс-інформування становить від 0 грн до 799 грн в залежності від обраного типа продукту.

В ціну сервісу включені безкоштовні канали погашення кредиту.
Вартість сервісу смс-інформування включається до суми кредиту.
Умови кредитування
Умови кредитування Вимоги до Позичальника
Сума кредиту  від 1 грн до 150 000 грн Вік Позичальника  від 21 до 75 років (на момент завершення терміну дії кредиту)
Строк кредитування від 3 до 36 місяців Наявність 

- паспорта громадянина України або посвідки на постійне проживання на території України (оригінал);

- реєстраційного номеру облікової картки платника податків (ІПН) (оригінал);

- реєстрації (прописки) на постійній основі на території Україні. 
Власний внесок від 0% до 90% від суми вартості товару
Відсоткова ставка (на пільговий період та після пільгового періоду кредитування) 0,00001% річних
Пільговий період кредитування від 0 до 35 місяців
Щомісячна комісія за управління кредитом  від 0% до 5%
нараховується щомісячно від суми виданого кредиту після сплину пільгового періоду кредитування (за наявності) незалежно від фактичної кількості днів користування кредитом у відповідному місяці
Комісія за сервіс смс інформування щодо кредитної заборгованості від 0 грн. до 799 грн Довідка про доходи не обов’язкова
розраховується одноразово у фіксованій сумі та включається в суму кредиту
Разова комісія від 0% до 25% Застава без застави
розраховується одноразово від суми товару/робіт/послуг, який оформлюється за рахунок кредиту та включається в суму кредиту
Страхування від нещасного випадку та на випадок критичних захворювань "Захист під надійним крилом" зі споживчим кредитом, грн від 0 грн до 2000 грн
розраховується одноразово у фіксованій сумі та включається в суму кредиту
Страхування життя зі споживчим кредитом, % від 0% до 28,8%
розраховується одноразово від суми товару/робіт/послуг, який оформлюється за рахунок кредиту та включається в суму кредиту
Реальна річна процентна ставка  від 0,00001% до 364% (залежить від суми, терміну кредиту та умов обраного кредитного продукту) Поручитель без поручителів


«Інформація  про істотні характеристики послуги з надання споживчого кредиту (без застави)»
 та можливість здійснити порівняння кредитних продуктів – виникають при виборі програми кредитування, мережі партнерів Банку, кредитного продукту, терміну погашення кредиту та суми кредиту в Кредитному калькуляторі.




Попередження про можливі наслідки для Клієнта в разі користування банківською послугою з надання споживчого кредиту (без застави)
1. Клієнт повертає суму кредиту, комісії та проценти за користування кредитом відповідно до умов Договору про надання комплексу послуг банківського обслуговування в АТ "КБ "ГЛОБУС" та вимог законодавства України.

2. Банку забороняється вимагати від Клієнта придбання будь-яких товарів чи послуг від Банку або спорідненої чи пов'язаної з ним особи як обов'язкову умову надання цих послуг (крім надання пакета банківських послуг).

3. Банк не має права вносити зміни до укладених з Клієнтами договорів в односторонньому порядку без обов'язкового повідомлення та згоди Клієнта відповідно до умов Договору та чинного законодавства України . Порядок внесення змін та доповнень до договору регламентується розділом 10 Договору про надання комплексу послуг банківського обслуговування в АТ "КБ "ГЛОБУС".

4. Клієнт має право відмовитися від отримання рекламних матеріалів засобами дистанційних каналів комунікації.

5. Клієнт має право відмовитись від Договору про надання комплексу послуг банківського обслуговування в АТ "КБ "ГЛОБУС", у разі користування послугою з надання Кредиту протягом 14 календарних днів з дня укладення відповідно до п.2.1.4 Договору (у разі відмови від такого договору клієнт сплачує проценти за період з дня одержання коштів за кредитом до дня їх повернення за процентною ставкою, встановленою Заявою-Анкетою на приєднання до Договору, та вчиняє інші дії, передбачені Законом України «Про споживче кредитування» або договором).
Можливі наслідки в разі невиконання Клієнтом обов'язків за договором
1. За невиконання чи неналежне виконання Клієнтом своїх обов'язків по кредиту згідно з Договором про надання комплексу послуг банківського обслуговування в АТ "КБ "ГЛОБУС", Банк має право утримати комісію за порушення термінів погашення щомісячного платежу 200,00 грн. за кожне порушення термінів погашення платежу.

Процентна ставка, яка застосовується при невиконанні зобов'язання щодо повернення кредиту – 50% річних на суму простроченої заборгованості по тілу кредиту.

2. Банк має право, у визначених договором випадках, вимагати дострокового погашення платежів за кредитом та відшкодування збитків, завданих йому порушенням зобов'язання.

3. Банк має право унесення інформації до кредитного бюро/Кредитного реєстру Національного банку України та формування негативної кредитної історії, що може враховуватися банком під час прийняття рішення щодо надання кредиту в майбутньому.

4. Банк має право звернутися до відповідних державних органів з метою задоволення своїх вимог, у тому числі й у примусовому порядку.

5. Банк має право звернутися до колекторських компаній, що діють у інтересах Банку.

 



АТ "КБ "ГЛОБУС" у сфері споживчого кредитування співпрацює з кредитними посередниками та страховими компаніями. Наявність, перелік і вартість супровідних послуг банку, кредитних посередників та третіх осіб, включаючи розмір платежу та базу його розрахунку визначається умовами кредитування обраного кредитного продукту, максимальні значення яких вказані вище, у таблиці "Умови кредитування".